Monday, April 18, 2011

Pump Pureen

1- warranty?---> xde warranty ye dear.
2- ketahanan?---> x blh jatuh ye dear..
3- price?--> RM70 ok... berbaloi.. tp xde adapter tu.. kene cr sendiri lak...
bagus sebab pakai bateri jer, pakai bateri AAA jer, bateri pun senang cari, nak charge pun boleh, so dua2 boleh la
kecil pun kecil, senang nak angkut pi mana2 kan, masuk henbeg pun muat okey

Apa kata mereka yg guna pureen?
ku pernah pinjam yang kakak punya pam pureen tue tapi mak ia slow je..dah pakai macam2 bateri.....i rasa baik u beli yang lain la..yang pureen tue pun lambat gak..i pakai spectra tapi besar la sikit nak usung sana sini.tapi 10minit ku dah dapat 8oz....8oz je kemampuan ku..hehehhe:lol: :lol: tapi tu la pakai elektrik la..kalau tak de letrik tak leh la:mad: :mad: :mad: kena beli la adaptor kereta dalam rm90 kot (norulle)

-pam Pureen ni memang boleh perah susu juga tapi sakitnya mak aiiiii…dah tu bunyi macam orang mesin orang yg tebang pokok balak laaaa
So selama 4 hari di rumah mak..saya Cuma perah sekali sekala saja la..dah sakit…buat apa nak perah byk kali… alrijalnajwa

-sbb 1st pam ku.. pureen manual rase hubby beli... baru gune sekali.. pastu terjatuh..... langsung tak blh pakai.. so decide x beli..
trus ku pakai tangan je pastu smp la ku rembat Avent...
better impan duit sikit... pakai la Spectra 3 ke... unimom ke…(Puan B)
-saya guna breast pump pureen tu.. x kuat sedut.. susu x kuar langsung... tp xtau la org lain plak.. saya pkai tangan je lg cpat..:D (si A)
-1st pam ana guna pureen, sbb nak cri yg murah, usaha punya usaha nak dapat 5 oz (masa dlm pantang ) kena ambik masa 1 jam,,hai dah la x boleh buat keja lain..x boleh mcm ni,,akhirnya anapun tukar ke spectra 3. Sofi BSP
Saya guna pam pureen tu waktu since day 4 delivery (Farish admit jaundice),walaupun pam tu manual dan murah, tapi sangat-sangat berjasa selama hampir 4 bulan. Time tu pun ilmu BF tak gali lagi, tapi Alhamdulillah, dengan pam pureen tu juga, mampu dapat 20oz per day. Pastu tukar sebab getah dia dah loose.. .. Hana
Saya guna la pam PUREEN tapi yang manual, memang letih mengepam nya…
tapi berjaya la pam susu gak.. tp saya suggest guna eletrik..
saya pakai double pum … x sampai 15 minit
saya boleh dapat 5-6 oz.. Sumijelly

No comments: